laupäev, 6. märts 2010

kimpus fotojaht

Kuigi kimpu saab köita igasuguseid asju ei suutnud ma siinkohal näitamata jätta oma pruudikimpude kollektsiooni.







See pruudikimp õnnestus mul omale saada kuna pärast registreerimist otsustas pruut vabaneda pruudikimbust ja kellele ikka anda kui mitte vallalisele fotograafile...





Isamehe kohustuste hulka võib kuulda ka pruudikimbu hoidmine

Ja üpris tihti on pruudikimp peigmehe käes...

Vahel läheb meelest ära kimbust eraldi pilti teha...
Teiste kimbatused

12 kommentaari:

  1. Väga ilusad! Just selliste õigete kimpude puudus vaevab minu foto-albumeid..

    VastaKustuta
  2. oeh seda noort armastust, sama ilus kui kimbud...

    VastaKustuta
  3. Ainult punaste roosidega kimp on kohe eriliselt ilus.

    VastaKustuta
  4. Pole eriline lillekimpude sõber, eelistan noid aias ja looduses kaeda. A' siinkohal võtass ikkegist mytsi maha, kui käepärast oless!

    VastaKustuta
  5. kimbud on hämmastavad, aga seekord köitis minu pilku abielusörmus selle noore mehe sörmes - ka meestrahva käsi vöib olla kaunis seal värskelt särava sörmusega kaunistatult

    VastaKustuta
  6. Ohhh, kui armsad. Ma pole miljoon aastat enam pulma saanud - puha kooselud ju nüüd vaid sõprade-sugulaste seas.

    VastaKustuta
  7. Nii kaunid ja suursugused kimbud :)

    VastaKustuta
  8. Näe, mõned jõuavad ilusaid pruudikimpe lausa kogudagi :-)

    VastaKustuta
  9. Hmmm... Need kimbupildid panevad kukalt kratsima: Kust saaks taolised pruudikimbud? Soovitavalt koos pruudiga...

    VastaKustuta
  10. Nii palju nii ilusaid kimpe......sõnatu....

    VastaKustuta