laupäev, 27. veebruar 2010

teravtorkiv fotojaht

Fotojaht torgib mind vähemalt korra nädalas blogisse mõnd uut või vana pilti üles panema. Tork, tork.

Kaktus mu magamistoa aknal võiks päriselt torkida. Aga ta ei tee seda.

Karta on, et üks kirves väga kaua terav ei püsi kui ta pidevalt jääauke peab raiuma. Aga pildilt see õnneks ei paista...

Kõige torkivam kala on kindlasti ogalik, kel juba nimi selline. Aga ogalikust mul head pilti pole. Terava nokaga on näiteks nokkakala ehk tuulehaug ehk tuulekala. Ja ta võib sellega ka vabalt torkida. Siin pildil torgib ta näiteks mõrralina.

Siin pildil ei torgi nad enam midagi kui ehk kunagi võibolla nina kui kunagi lõhnates suitsust välja tulevad. Selle pildi panin sellepärast, et esimesest ei saanud eriti aru missugune see torkija ise välja näeb.
Teised teravmeelitsevad
siin

15 kommentaari:

  1. oi tuulehaug, mu lapsepõlve lemmikkala, kuivatatult räästa alt, suitsetatult suvises õhtus, njam njam njam!!!!

    oeh. vot nüüd tuli koduigatsus :(

    VastaKustuta
  2. tuulehaugidega pildid on minule meelejärgi, eriti see esimene, kust veel nagu hästi aru ei saa, et kes või mis sealt piilub

    VastaKustuta
  3. Lahe! Tuulehauge eksib meiekanti rüsadesse (mõrdadesse) ikka väga harva. Aga ükskord oli ühel nokk katki ja ta oli isegi tavalisse võrku kinni jäänud. Lapsena mina pelgasin neid rohelisi luid (ei olnud siis veel rannarahva liige ka).

    VastaKustuta
  4. Need tuulehaugid.. NÄMM!

    VastaKustuta
  5. Tuulehavi... Ärge a'age siin nyit õlleisu pääle, ma'i viitsi naa vara viil puuti minna.

    VastaKustuta
  6. Mul on wäga hea meel et sa selle jahi tõttu koguaeg pilte paned, iga päew waatan äkki on midagi tekkind! Aitäh! :D

    VastaKustuta
  7. Ma pole rannainimene ja seetõttu on tuulehaugi pildid ikka ERITI lummavad!

    VastaKustuta
  8. viimane on kindlasti lemmikuks, pole sellist saaki varem kunagi näinud!

    VastaKustuta
  9. Imekala... ei ma pole sellist enne näinud, kuigi nimi tuleb tuttav ette!
    On ikka kummaline see emake-loodus :)

    VastaKustuta
  10. tuulehaugi tahaks süüa küll!! olid ju rohelised luud? (pole ammu söönud ja lapsepõkvest see nagu meeles)

    VastaKustuta
  11. Saak on lahe jah, nii kaua kui ise puhastama ei pea! :P

    VastaKustuta
  12. Ega sellest kohe mõeldagi ei oska, et kirves on ühtlasi kalapüügi riistapuu.

    VastaKustuta
  13. pugides maitsvat tuulehaugi ei tule ta teravus kohe kuidagi meelde. pildid on ilusad!

    VastaKustuta