reede, 2. detsember 2011

müstiline fotojaht

Elu suurimad müsteeriumid - kust tekib tolm ja kuhu kaovad sokkide paarilised. Samas ei tundu soki- ja tolmupildid just eriti müstilised... pildil nõiutud mets. Teiste müstifikatsioonid

6 kommentaari:

  1. Udus on alati salapära.

    Aga sokkidest - äkki peaks tegema sokilaatasid, et paarilisi leida. Mul on lausa kastitäis neid ootamas, et ehk kunagi ilmub ka paariline välja. Vaid mõni üksik on ilmunud.

    VastaKustuta
  2. Aga kus on siil?

    Sokkide kohta mul kindlat teooriat ei ole, aga paar aastat tagasi lugesin lehest:
    "Ta hyppas yle aia, must sokk hambus", ytles Louise."Kui ma talle järgi läksin, leidsin tema pesast hunniku vöörast vara - kokku 51 sokki, köik erinevatest paaridest".
    Louise on pyydnud leida sokkidele naabruskonnast omanikku, kuid see on löppenud edutult.
    "See on ju piinlik, mul on nyyd kotitäis vööraid sokke..".
    Lugu oli kass-kleptomaanist Henry'st (Leicester),Daily Mirror.

    VastaKustuta
  3. Näe, müstikaks pole vaja midagi keerulist. Vaid natuke valget ja natuke musta.

    VastaKustuta
  4. Ei tiiä nüit, a määneki paariliseta sokk viirastusi küll etkess pildi pääl. Mette tuu, mes jalga pandasse.

    VastaKustuta
  5. Kõrged kuivanud külalised elu takseerimas...
    :D
    Ega ilma paariliseta sokid mul kandmata jää.

    VastaKustuta