reede, 18. veebruar 2011

nõudefotojaht










valik juhuslikke nõusid sõna otseses mõttes. nõudega ei keerutata. võivad katki minna. teised on ühel nõul siin

15 kommentaari:

  1. Head nôud. Viimase nôu sisu on na imelik?

    VastaKustuta
  2. üks ilusam kui teine, kuni jõuad viimase mõistatuseni :)

    VastaKustuta
  3. Oh, mis tore notsuvaat! Käbikauss meeldib ka.

    VastaKustuta
  4. Tänud jagamast:)
    Igat masti nõusid. Minu lemmik on see, milles tulbid (käsi kirjutas eelnevalt kaks korda "moonid":), ei tea miks).
    Ja kohvnõu on ka minu mekki mööda.

    VastaKustuta
  5. igaühel oma nõu... :) tulpide pilt on nii värskust ja heledust täis, et tekib tahtmine sinna laua äärde istuda.

    VastaKustuta
  6. Esimese värvid - pruun ja helesinine on pea alati head, loovad rahuliku,aga samas erksa meelolu.
    Viimane on lihtsalt armas! Kas mõni sipelgakaru pojake?

    VastaKustuta
  7. Esimene on ilus, viimane armas. Aga suvelauahetk pooliku raamatuga, see paneb mu nii siit lumekuhjade vahelt ära igatsema.

    VastaKustuta
  8. Kohvi joomiseks pole ükski nõu liiga hea... ega ka mitte liiga vilets :)

    VastaKustuta
  9. kolme esimese foto nõud on väga ilusad ja vihmamärjaks saanud kruusid koduselt tuttavad.
    Aga see kummaline loom...on üks väga tundmatu loom :)

    VastaKustuta
  10. Viimane nõu pani mu silmi pööritama - kas ma ikka näen õieti...
    :D

    VastaKustuta
  11. Kolmanda ja neljanda vaatenurgad meeldivad.

    VastaKustuta
  12. Ehhee... Ka mina olin juba valmis kirjutama, kuivõrd mulle meeldib see vaas "moonidega" :) Ja see elukas selles viimases nõus oli lihtsalt viimasepeal!!! :)

    VastaKustuta
  13. Esimene ja viimane pilt on nii sobivalt sinise aktsendiga. Ja parimad. Sinine alustuseks, sinine lõpetuseks, vahepeal moos.

    VastaKustuta
  14. See pisike tuhnik viimasel pildil... ülinunnu lihtsalt!

    VastaKustuta