teisipäev, 9. detsember 2008

mis teid nörritab?


On see põhjamaalase truu sõber kaamos? on see majanduslangus? valitsus? tantsusaate lõppemine? lumi või selle puudumine? sügisballilik magalastress?

3 kommentaari:

  1. La casa de Madis ;P

    VastaKustuta
  2. Mu õppejõud! Sest ta on korraga liiga tark ja liiga tore...ja austalt ka: ma arvasin, et ka mina olen juba tark - tuleb välja, et loll, mis loll!

    See karm tõde tabab vist kõiki mingil hetkel. Noh, minu hetk on käes, AI, SEE TÕDE LAUSA LÖÖB! :)

    Muidu on elu ilus. Kõik need asjad, mis sa üles rivistasid ei nörritagi eriti. Kui, siis see tantsusaate lõppemine, ei jõua ära nörrituda... :P

    VastaKustuta
  3. teretulemast ülekeskmise inimeste sekka, Krist! Sest enamus (linna)inimesi arvab et nad on ikka vägagi targad. Tõesti - nörrata saab vaid iseoma rumalust.

    VastaKustuta